D4J_8019.jpg

Persbericht 24 Hours of Zolder

PG Motorsport zal tijdens de 24HoZ uitkomen met een “Dreamteam”. Zoals Paul Geeris zelf zegt is hij gepromoveerd tot reserve rijder bij dit buitenlands avontuur, en is helemaal trots op dit “Dreamteam”. Zijn motivatie om dit evenement vanuit PG Motorsport tot een succes te maken is dat hij hoopt
PG motorsport hiermee ook op de kaart van de gehele Benelux te zetten, en dat de finish met een glimlach gehaald gaat worden.
PG Motorsport is onderdeel van haar zusterbedrijf Paul Geeris Porsche Service en heeft in de afgelopen jaren een enorme expertise op autosport gebied ontwikkeld. Paul Geeris himself is een zeer belangrijke schakel in en voor zijn eigen “Dreamteam”.

De rijders van het “Dreamteam” zijn Erik den Dekker, Jan van Es, Tjarco Jilesen en Ronald van Ooijen.
Met dit goed uitgebalanceerde team verschijnt PG Motorsport aan de start op 31 augustus. Met al meerdere race kampioenschappen in teamverband, zijn deze mannen geen onbekenden meer van elkaar. Ze gaan dit avontuur vol gemotiveerd aan. “Het ‘s avonds rijden lijkt mij een geweldige uitdaging”, zo zegt Tjarco Jilesen. Hij heeft erg veel zin om dit in teamverband te gaan doen. Voor de één dus een uitdaging, voor de ander een droom die werkelijkheid wordt. Want sinds het behalen van zijn racelicentie leek dit voor Ronald van Ooijen een onhaalbare droom, nu gaat deze toch uitkomen.
Bij Erik den Dekker komt zijn motivatie voort uit meerdere bronnen, in het verleden heeft hij als toeschouwer de 24 uur van Le Mans bijgewoond. De unieke sfeer en 24 uur hetzelfde gebrul van de motoren was toen al zo bijzonder dus hoeveel mooier is het dan nu om zelf deel te nemen aan zo’n spektakel, aldus Erik.
Voor Jan van Es is
racen een passie. Naast de vele sprintraces is een 24 uurs race een unieke ervaring die hij graag wil meemaken. Buiten de auto, veel plezier met een stel rare gasten en in de auto, ultiem racen! Een zeer gedreven en gemotiveerd team dus.

Het uitgangspunt is het uitrijden van de race, met daarnaast, zeer belangrijk voor allemaal, veel lol!
Het team van PG Motorsport draait al even met elkaar en is klaar voor de volgende stap, een logisch vervolg dat niet kan uitblijven. De auto, een 2004 Porsche 996 GT3 Cup, maakt het ontzettend leuk en het plaatje compleet.
We starten in Class 1 div 2 tot 3600cc motorinhoud. We verwachten een heel uniek race weekend tegemoet te gaan waarin we zelf aan deze doelstellingen gaan voldoen en daarin, voor onze gasten ook een ontzettend interessant programma, in het team van PG Motorsport, aan te bieden. Volg vanaf nu onze berichtgevingen en zorg dat jij er bij bent die 24hours of Zolder.
Het belooft een unieke beleving te worden!!

Wil je alvast weten wat het tijdschema van de 24 Hours of Zolder is? Bekijk het hier:
Tijdschema 24 Hours of Zolder

Geïnteresseerd geworden of wil je meer informatie? Neem contact met ons op via: welkom@pgmotorsport.nl